Pusťte Excely k vodě, vstupní administrativu nově vyřídí automatizace
Nalodění nováčků do týmu může být pěkná dřina plná papírování a nekonečného klikání. Ale co kdyby to šlo jinak? 🎉
Automatizace vstupní administrativy Vám ušetří až 20h měsíčně.
1. Sběr osobních údajů 👩💻
Nově nastupující zaměstnance při nástupu do zaměstnání čeká moderní aplikace, kde se mohou pohodlně sami nalodit a vyplnit vstupní dotazník a všechny potřebné osobní údaje. Jako HR už si tak nemusíte vyměňovat osobní údaje po Excelech a e-mailech.
2. Vytvoření dokumentů ✅
V Onboardiu si pro jednotlivé pracovní pozice jednoduše zadáte vzor všech dokumentů a smluv k podpisu. Následně označíte místa, kam si přejte vyplnit údaje z karty zaměstnance nebo třeba čerstvě nasbírané osobní údaje z dotazníku. Onboardio údaje k dokumentu zaměstnance automaticky doplní a připraví dokument ke elektronickému či fyzickému podpisu a následně skrz integraci odešle do personálního systému.
3. Předání dokumentů ☀️
Stačí si jednoduše navolit spuštění automatizace, která zajistí rozeslání novým kolegům, např. 1 den před nástupem, a to je vše. Automatizace pohlídá předání, podpis a případně se připomene pokud už je po termínu.
Zjednodušte si administrativu a získejte více času
na rozvoj spokojených zaměstnanců.
Vyzkoušejte novinky už dnes
Naloďte nováčky přes moderní aplikaci a zbytečná administrativa zmizí za obzorem. ⛵️ Vyzkoušejte nové funkce ještě dnes.
Začít ZDARMA